Äntligen fredag!

Idag hittade jag världens mögligaste bröd när jag plockade varor på Hemköp.. och det låg i en nykommen kartong. Den hade börjat bögla för att det var hål i påsen och det var totalt överattackerad av mögel altså.. asvidrigt!
Efter jobbet handlade jag mat med mamma och pappa och då köpte vi nå nytt bröd och nå nya fullkornskuddar till fil. Då fick man sånna här roliga träningsband på köpet..dom tänker jag använda :D

Jag kan för övrigt inte släppa tankarna på ett par skor jag kollade på några dagar innan jul.. asfräna verkligen. Men inte typen jag skulle använda ofta direkt. Men åh jag var så sugen på att köpa dom..fast tack vare att jag frågade en kille om råd så blev det inga såklart.. hade jag haft en tjej med mig hade det vart: "KÖP DOM NU!!" ^^ Bajs, dom är säkert slut..

Nu är det iaf helg och jag ska viiilaaaaaa...aaahhhhhhhhhhhhhh..lovely.

Ja justja.. en amerikan frågade mig om äppeljuice.. självklart förlorar jag alla mina english skills när jag ska prata med någon som är engelsktalande på riktigt. Så himla typiskt! Blöaahahs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback