Rolig Lördag

Igår vad en grymt kul dag :) Träffade massa gamla kompisar :)
Först var jag hos Emelie och vi körde Singstar och Buzz :D Sen var det menat att vi skulle gå ut på S2, men Emelie mådde illa och såg ut att somna när som helst, så jag lånade massa personers mobiler i desperata försök att få kontakt med Sannah..och det funkade till slut! :D Så jag tog mig till S2 och mötte upp med henne och andra personer från klassen där och det var skitskoj :) En helt lovely kväll :)

Jag visste att jag inte skulle hitta tillbaka till Emelie från S2, så jag sov hos Sannah istället. Det var najs :) Och jag var sviintrött.. somnade typ direkt när jag la mig.

Så var jag lite bakis imorse, även fast jag inte druckigt nåt vin. Jag brukar bara vara seg typ.. men nu hade jag huvudvärk och grejer.. blä. Men det gick över.. nu är jag trött bara. Ska bli underbart att sova sen. :)

Kommentarer
Postat av: hilda

Ja visst var det en helt underbar kväll! :)

2007-02-05 @ 14:44:45
Postat av: emelie

oja oja :)

Postat av: Toby

Hej hej.

Gjorde en liten sökning på SingStar och hittade din blogg. Tänkte bara säga att jag har skrivit lite om det kommande SingStar-spelet till PlayStation 3 på min blogg, ifall du skulle vara intresserad. Ha det bra!

/Toby - ps3.blogg.se

2007-02-05 @ 17:50:09
URL: http://ps3.blogg.se
Postat av: emelie

åhå, inte för att jag nånsin kommer köpa ps3 men kan ju vara kul och se :)

2007-02-07 @ 18:41:39
URL: http://mumle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback