Ska blogga mera

Tänkte bara skriva en kortis här innan jag lägger mig, för jag har blivit så dålig på det...
Imorgon är det sista dagen på praktiken, det känns sköönt för jag kommer slippa ge mig ut i snön, och jag kommer få sova hur läng ejag vill igen. Woo! MEN... då blir jag åter igen sysslolös och utan inkomst. Time to get a job now! Jag har glömt bort (pga total utmattning varje dag) att söka jobb under praktiken så jag har INGET på G..

För övrigt har det ju hänt massa med Victor som jag inte skrivit nåt om här typ.. förutom det där korta kryptiska inlägget. Jag hoppas att vi kommer lyckas bli vänner iaf.. Han har den finaste själen jag vet. Hah, nu blev jag tårögd ;P Jag vet att han aldrig vill såra mig... synd bara att hans intresse avtagit så enormt..
Vad ska man göra för att bli mer intressant? :P

Har börjat sticka också btw.. är inte speciellt duktig än. Kan lägga in foto imorgon på min första egna kreation. Lite andra foton blir det också imorgon.

Nu är det sova som gäller. Natt..

Kommentarer
Postat av: Millan

Du ÄR intressant. Bara Victor som inte fattar de ;)

2007-02-28 @ 17:47:47
Postat av: emelie

hihi ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback