Träningssugen

På senaste tiden har jag blivit mer och mer sugen på att bli hälsosammare och börja träna och äta rätt. Jag har börjat ta multivitamintabletter, och jag vet inte om dom kan visa verkan efter endast 3 dagar, men idag efter jag hade tagit min tablett blev jag plötsligt på bra humör. När jag var påväg ut med en vagn full med varor som skulle upp på hyllorna så skrattade jag plötsligt till av ingen aledning, sen stod jag och flinade för mig själv när jag fipplade med varorna. Dagarna innan jag började ta den här tabletten var jag sjukt seg hela dagarna. Nu går jag och visslar och nynnar för mig själv liksom ^^ Jag måste haft nån vitaminbrist som fyllts igen :o
Jag blir väldigt motiverad av att kolla på programmet "Du är vad du äter".. deltagarna säger alltid att dom blivit så pigga och fått bättre hy osv på slutet. Jag vill också ha massa energi och ha bra hud! :D Jag ska börja lite försiktigt här hemma, kan ju inte kontrollera vad som finns i kylen eller nåt :/ Sen när jag någon gång i framtiden ( gärna imorgon :P ) flyttar till mitt eget place, så ska jag ha massa nyttigheter i min kyl och frys :D
Idag på du är vad du äter visade Anna Skipper en sån här rullgrej som sålde på TV-shop förut som tränar ens mage.. jag såg en precis sån på Rusta för typ 1 ½ år sen eller nåt för en mycket billigare penning. Vill ha! Men dom finns säkert inte där nu =/
Jag har fått värsta lusten att börja ta hand om mig själv helt enkelt.. ens kropp är ju ens tempel.. man ska verkligen skämma bort sin kropp ^^ Mycket hallon och blåbär till mig :D :D Ska bry mig mer om hur jag ser ut också.. man blir faktiskt gladare när man är lite tillfixad och sådär.. det är riktigt najs att känna sig snygg! Jag ser ju jämt ut som ett råttbo annars. Nu ska här bli förändring!

Kommentarer
Postat av: William

Hmm... säker på att det inte var nåt annat än vitaminer i de där tabletterna? =P

2007-02-03 @ 14:25:39
Postat av: emelie

vad skulle det vara förutom vitaminer i vitamintabletter?

Postat av: horrorskön

bra initiativ

2007-02-21 @ 18:09:00
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback